Gdy prowadzicie własną firmę,której sukces zależy tylko od Was i Waszych wysiłków,szczególnie ważna staje się autopromocja.Najłatwiejszym sposobem na dotarcie do klienta czy przyszłych partnerów biznesowych jest wizytówka niestety w gąszczu wszechobecnej konkurencji może okazać się niewystarczająco skutecznym narzędziem marketingowym.Może,ale nie musi.Aby maksymalnie wykorzystać szansę na pozyskanie nowych kontrahentów,zadbajcie o to,aby Wasza wizytówka wyróżniała się na tle innych.Jest to tym bardziej ważne wtedy,gdy działacie w branży,w której szczególne znaczenie ma kreatywność,przebojowość i umiejętność kreowania wizerunku.Oto 8 pomysłów na najbardziej nietypowe wizytówki,które ułatwią Wam drogę do sukcesu.
1 Użyteczność
Bez wątpienia najbardziej nietypowe wizytówki to takie,które mogą jednocześnie spełniać funkcje przedmiotów użytkowych.Jeśli uda Wam się dopasować oryginalny pomysł na wizytówkę do profilu swojej firmy,taka unikatowa prezentacja z pewnością na długo zapadnie w pamięć potencjalnym klientom i partnerom biznesowym.
2 Atrakcyjne kształty
Kto powiedział,że wizytówki muszą być prostokątami o konkretnych wymiarach?Nietypowy kształt wystarczy,aby skutecznie wyróżnić Waszą wizytówkę w pliku dziesiątek prostokącików o identycznych wymiarach.Należy jednak pamiętać,że decydując się na nietypowy kształt i wymiary,Wasza wizytówka najprawdopodobniej nie zmieści się do przegródki tradycyjnego wizytownika,ale wcale nie musi tak być.
3 Oryginalne cięcia
3 Oryginalne cięcia
Nietypowe cięcia nie muszą ograniczać się tylko do brzegów wizytówki.Zwłaszcza jeśli logo Waszej firmy ma bardzo prostą formę,będzie prezentować się niezwykle oryginalnie wycięte wewnątrz wizytówki.Nie powinno się jednak wycinać zbyt dużo powierzchni,a kształty powinny być dostatecznie oddalone od krawędzi wizytówki w przeciwnym wypadku stanie się ona zbyt wiotka i podatna na roztarganie.
4 Nietypowe materiały
Podczas projektowania nietypowej wizytówki nie musicie ograniczać się tylko do papieru,w końcu chodzi o to,aby jak najbardziej wyróżniać się pośród innych.Jedyną granicą jest tutaj Wasza wyobraźnia i niestety budżet,gdyż rozwiązania zastępujące papier bez wątpienia są droższe.Możecie wybrać dowolny materiał,który da się zadrukować.Najbardziej kreatywnym rozwiązaniem będzie użycie materiału ściśle związanego z Waszym biznesem powyżej ciasteczko-wizytówka,niezwykle oryginalna prezentacja piekarni lub cukierni.
5 Połyskujące detale
Błyszczący lakier stał się ostatnio bardzo popularnym sposobem na efektowne wykończenie wizytówki.Nawet jeden mały akcent pokryty powłoką UV nada wizytówce eleganckiego i profesjonalnego charakteru.Błyszczący druk lub motyw ma lekko uniesioną powierzchnię,której gładka tekstura wyraźnie kontrastuje z pozostałą częścią wizytówki.Możecie mieć pewność,że nikt nie będzie chciał oderwać palców od wykonanej tak nietypowo wizytówki.
6 Tłoczona czcionka
Dodanie tłoczonych elementów do wizytówki to kolejny pomysł na udane zaprezentowanie swojej firmy.Wypukłe bądź wklęsłe detale,zresztą nie tylko na wizytówkach,skutecznie przyciągają uwagę każdego.Proste lecz duże tłoczone litery na minimalistycznym tle zamienią zwykłą wizytówkę w stylowy i wyszukany atrybut godny największego biznesmena.
7 Odważne kolory
7 Odważne kolory
Nie od dzisiaj wiadomo,że najprostszym sposobem na wyróżnienie się w tłumie są żywe kolory.Jeśli logo Waszej firmy jest barwne,wkomponujcie w wizytówkę takie same akcenty kolorystyczne.Jeśli Wasz firmowy znak jest po prostu czarny,będziecie mieć równie wielkie pole do popisu,bo z czernią i szarością skomponują się świetnie dowolnie wybrane kolory.Oryginalnym pomysłem jest też plik wizytówek w różnych kolorach.
8 Niezwykły papier
Jakość papieru ma duży wpływ na to,jak wygląda i jak postrzegana przez innych jest Wasza wizytówka.Dla najbardziej oryginalnego efektu można użyć twardego papieru z wysokim połyskiem lub całkowitego przeciwieństwa papieru o nierównej teksturze,np.przypominającej tkaninę z lnu.Typów papieru jest naprawdę wiele,z łatwością można wybrać więc taki,który uczyni wizytówkę nietypową,bez odbierania jej profesjonalnego umiaru.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz